niedziela, 3 stycznia 2016

Poduszka z Gwiazdką

W tym roku przed Świętami poprosiłam dzieciaki z mojej Rodziny o napisanie listów/sms-ów do Gwiazdki na mój nr telefonu (trzeba iść z duchem czasu:-)). Jeden z Siostrzeńców poprosił Gwiazdkę o uszycie poduszki z konkretnym napisem i tak powstała poniższa poduszka.


Litery na napis sporządziłam w Wordzie, wydrukowałam, wycięłam i przy użyciu tych papierowych szablonów wycięłam litery z materiału. Litery podkleiłam je fryzeliną, żeby było łatwiej je przyszyć. Jak zaczęłam przyszywać litery do frontu poduszki, zorientowałam się, że mam bardzo mało żółtej nitki, a litery wycięłam wszystkie z żółtego materiału. Ponieważ nie miałam już czasu iść do pasmanterii, obszyłam słowa różnymi nitkami -  żółtą, niebieską i czerwoną, i chyba wyszło to całkiem nieźle.
Boki i tył poduszki są z tego samego materiału w paski. Poduszka w rozmiarze 40 na 40 cm.



1 komentarz:

  1. Całkiem konkretny napis na poduszkę sobie zażyczył Piotrek. Te kolorowe nitki obszywające literki nadały podusi specjalnego charakteru. Super się spisałaś.
    Pomyślności w tym Roku.)

    OdpowiedzUsuń